Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member hahCanada Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 155 Deviations 780 Comments 6,163 Pageviews

Newest Deviations

yum.

Favourites

Activity


fly me to the moon by iMalicii
fly me to the moon
no giant naked rei sorry

i kinda feel like deactivating this account because i almost never go on it unless i wanna upload something
but i probably won't do it laug hS

done with coloured pencils, a black marker, and white gel pen
Loading...
sketch dump jan 2015 by iMalicii
sketch dump jan 2015
all i've been uploading here is sketchdumps and memes
maybe i'll do more digital art after january is over

a lot of these things are posted on my instagram.
Loading...
art summary 2014 by iMalicii
art summary 2014
year of fanart and hamatora hell (even though it only shows up like once here lmao)
i'd say i made pretty good progress this year

jan - gay dessert anime lmao
feb - something from natsume yuujinchou
mar - nice as headphone actor sorta
apr - konoha (i still like this one)
may - life ruiner art
jun - headphone actor my love
july - amie
aug - takane for august 15th
sep - haruka for summertime record anniversary
oct - kashima pin design
nov - white silence ft.kaneki ken
dec - limbo child
(most of these things cannot be found on my deviantart btw. I might upload the kaneki one later though)

best wishes for 2015!! prepare for third impact
goodbye 2014, you stupid emotional roller coaster i 10000000% will not miss you and i hope you never return
Loading...

deviantID

iMalicii's Profile Picture
iMalicii
hah
Canada
Hi, I like to draw cartoons and anime!

:iconjasperoura::iconthelolz628::iconlost-apple::iconca55i3::iconslimymush::iconsaphirune::iconyooosin::icona444a:

Instagram: watermelonwoos
Artblog: malicii.tumblr.com
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconhamsandwich65:
HamSandwich65 Featured By Owner 3 days ago
Awesome art development~ :) I actually clicked the Random Deviant link and it brought me to your page! =w= Happy to find random cool art.~ :nod:
Reply
(1 Reply)
:iconsakura-hyuga:
Sakura-Hyuga Featured By Owner Oct 31, 2014
Hi! <: I'm the girl at Octoberfest today <3 XD
Reply
(1 Reply)
:iconmanakyr:
Manakyr Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Filmographer
Thanks for the llama and the fav! <3
Reply
(1 Reply)
:iconppgrainbow:
ppgrainbow Featured By Owner Aug 9, 2014  Hobbyist General Artist
:iconthanksllamaplz: :hug:
Reply
:iconlucieta:
Lucieta Featured By Owner Jul 21, 2014
hey hey hey ~thanks 4 the llama stranger ;w;


your webcam is super cool ajhsgw nice:heart: 
Reply
:iconadenniayah:
Adenniayah Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist General Artist
I-I found your Hamatora and Art fanarts on tumblr and LOVE THEM TO DEATH but ALL YOUR ART IS SO CUTE omg ;///;
Reply
(1 Reply)
:iconsunlightrays:
SunlightRays Featured By Owner Jul 5, 2014  Hobbyist Photographer
o.o 

That webcam is supa cool, whose the character? 

Thanks for favin btw!! :heart:
Reply
(1 Reply)
:iconca55i3:
ca55i3 Featured By Owner May 28, 2014  Student Digital Artist
Much thanks for the fav! XD

Awesome webcam of Nice btw *A*
Reply
(1 Reply)
:iconkrourou2:
krourou2 Featured By Owner May 10, 2014  Hobbyist General Artist
*quietly begins stalking you*

Hi.
Reply
(1 Reply)
:icontstsu:
tstsu Featured By Owner May 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
HEY ITS YOU

O MG
AYYYY LMFAO000
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: